Pilnie zatrudnimy na stanowisko opiekunki osób starszych
w Gminnym Ośrodku Społecznej w Zgorzelcu
1) Opis stanowiska
a) początek zatrudnienia: od zaraz
b) forma nawiązania stosunku pracy – umowa zlecenie
c) wymiar czasu pracy – 2-4 godziny dziennie /w zależności od potrzeb/
d) miejsce pracy - praca w terenie, teren gminy wiejskiej Zgorzelec
2) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
Prowadzenie spraw wynikających z Ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 roku dot. usług opiekuńczych oraz zadania wynikające z zakresu czynności, w szczególności:
1. Usługi gospodarcze:
-
pomoc w czynnościach dnia codziennego, w miarę potrzeby; pomoc przy myciu, kąpaniu, w ubieraniu się, jedzeniu, pomoc w zaspokajaniu czynności fizjologicznych,
-
zakup i dostarczanie artykułów spożywanych, leków i innych niezbędnych
w gospodarstwie domowym, -
przygotowywanie posiłków lub produktów na część dnia, w której osoba zainteresowana pozostaje sama oraz właściwe ich przechowywanie,
-
utrzymywanie porządku w pomieszczeniach użytkowanych lub zajmowanych przez osobę zainteresowaną,
-
utrzymywanie w czystości bielizny pościelowej, ręczników i ubrania osoby zainteresowanej,
-
palenie w piecu, przynoszenie węgla, drewna,
-
zapewnienie w miarę możliwości kontaktów z otoczeniem,
-
pomoc osobie zainteresowanej w kontakcie z urzędami, instytucjami, zakładami opieki zdrowotnej itp.
2. Usługi pielęgnacyjne:
-
wykonywanie niezbędnych czynności związanych z utrzymaniem czystości osoby w zależności od indywidualnych potrzeb,
-
pomoc w kontakcie z lekarzem leczącym i służbą zdrowia, zamawianie wizyt domowych, pomoc w rejestracji wizyt w poradni, w sytuacjach tego wymagających.
3. Bieżąca współpraca z pracownikami socjalnymi w zakresie wymiany informacji na temat środowisk objętych lub wymagających objęcia poszczególnymi rodzajami usług opiekuńczych.
3) Warunki pracy na danym stanowisku: praca w terenie u świadczeniobiorców w Gminie Wiejskiej Zgorzelec
4) Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
-
doświadczenie i umiejętności w pracy z osobami starszymi, chorymi, wymagającymi opieki,
-
właściwy stan zdrowia do pracy na powyższym stanowisku,
-
posiadanie obywatelstwa polskiego,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
uczciwość,
-
umiejętność organizowania pracy w domu świadczeniobiorcy,
-
samodzielność i umiejętność pracy w zespole,
-
mile widziane prawo jazdy kat. B
5) Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys - CV,
-
oświadczenie kandydata dot. braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w\ w stanowisku,
-
oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
z pełni praw publicznych, -
inne dokumenty potwierdzające zdobytą wiedzę, umiejętności i kwalifikacje,
-
zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb związanych z rozpatrzeniem wniosku o zatrudnienie.
Na żądanie kandydaci są zobowiązani dostarczyć oryginały w/w dokumentów.
6) Informacje dodatkowe:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej (pokój nr 5).
Liczba wyświetleń: 400
Utworzono dnia: 01.01.1970
Dokument wprowadził:
Magdalena Giachnas
Dokument opublikował:
Administrator główny
08.06.2022, Administrator główny:
Dodanie załącznika Poszukiwany pracownik na stanowisko opiekuna osoby starszej
08.06.2022, Administrator główny:
Utworzenie dokumentu Poszukiwany pracownik na stanowisko opiekuna osoby starszej